Mi az e-autohitel.hu?

Az e-autohitel.hu oldalt egy tapasztalt csapat hozta létre, amelynek tagjait az köti össze, hogy az ügyfél számára mindig a legjobb, legegyszerűbb és legkényelmesebb megoldásokat akarják kínálni.

Munkatársaikban közös, hogy a régóta jelen levő, másig ható beidegződésekkel szemben nem gondolják azt, hogy “az ügyfél van értük”, hanem pontosan úgy vélekednek ügyfél és szolgáltató kapcsolatáról, ahogyan az a világ boldogabb felén működik: mi vagyunk az ügyfélért. Ez nem csupán abban mutatkozik meg, hogy az ügyfélnek náluk mindig igaza van, hanem abban is, ahogyan az ügyeiket intézik. Az e-autohitel.hu oldal mögött álló, azt működtető pénzügyi csapat ugyanis korábbi tapasztalatait felhasználva olyan ügymenetet alakított ki, amelynek köszönhetően hiteligénylőinknek szinte fel sem kell állniuk a fotelből vagy a számítógép mellől ahhoz, hogy hitelt igényeljenek, vagy lízingszerződést kössenek velünk. Munkatársaik a mostanihoz hasonló cégekből verbuválódnak, és mindenki újabb ötletek hoz magával. A megoldásra váró probléma: hogyan lehetne gyorsítani és egyszerűsíteni az autóhitel ügyintézés menetét? Mindent úgy intéznek, hogy a lehető legegyszerűbben, leggördülékenyebben intéződjenek az autóhitelek, motorhitelek, kishaszonjármű hitelek, illetve a cégeknek szóló lízingszerződések. A pontosság kedvéért vezették be azt az egyedülálló hitelkalkulátort, amely nem leegyszerűsített adatokkal számol, hanem továbbítja a paramétereket munkatársaiknak, akik a bonyolult THM-számításokkal kalkulálják ki a végső, valódi törlesztési részletek összegét. Az ügyfél kényelmét szolgálja az utazó bankár szolgáltatásuk, amelynek lényege, hogy bankáruk kiszáll Önhöz, és Önnek legfeljebb az ajtóig vagy a kapuig kelljen kijönnie, hogy beengedje a hitelintézés első lépéseként. Természetesen a technikai megoldások mellett nem hanyagolható el az emberközpontú attitűd sem. Munkatársaiktól elvárják, hogy az ügyfelekkel a tisztelet hangján tárgyaljanak, és bármilyen panasz esetén azonnali retorzió sújtja azokat, akik nem képesek magukévá tenni a fent említett “én vagyok az ügyfélért” magatartást.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.